İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Filistin İçişleri Bakanı Ziyad Hab El-Rih ve heyetini ağırladı.
Bakan Çiftçi, "Türkiye ile Filistin arasındaki bağ; yalnızca diplomatik ilişkilerle sınırlı değil, ortak tarihimizin, medeniyetimizin ve kardeşliğimizin üzerine inşa edilmiş güçlü bir gönül birlikteliğidir. Bu anlayışla gerçekleştirdiğimiz her buluşmayı, iki kardeş halk arasındaki dayanışmayı daha da güçlendiren kıymetli bir adım olarak görüyoruz." dedi.
Görüşmede; Gazze’de ve işgal altındaki Filistin topraklarında yaşanan insani trajedi, Filistin halkının ihtiyaçları ve kurumlar arasındaki iş birliği ele alındı.
Filistinli bakan, Devlet Başkanı Mahmud Abbas ve Filistin halkının selamlarını iletti ve "Filistin davasında Türkiye'nin sarsılmaz sağlam duruşunu tebrik ediyoruz. Yüreğimizi soğutan girişimlerinizi biliyoruz. Tarihsel haklarımızı alana kadar mücadelemize devam edeceğiz". ifadelerini kullandı. Bakan Ziyad Hab El-Rih, AFAD'ımız, Göç İdaresi Başkanlığı ve Emniyet Genel Müdürlüğünün Filistin halkına verdiği destekten duydukları memnuniyeti belirtti.
Görüşmede Bakan Çiftçi'ye Kubbetüs Sahra maketi hediye edildi. Bakan Çiftçi, "Allah; Mescid-i Aksa'nın huzura kavuştuğu, Kudüs'ün yeniden barışın ve kardeşliğin sembolü olduğu günlere bizleri eriştirsin." ifadelerini kullandı.