Milli Savunma Bakanlığı, Osmanlı Devleti'nin Ermeni vatandaşlarını tehcir etmeye başladığı 24 Nisan 1915'in yıl dönümünde bir mesaj yayınladı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, "1915 olaylarında Ermeniler tarafından acımasızca katledilen savunmasız ve masum Türkleri rahmetle yâd ediyoruz." denildi.

HÜDA PAR'dan BM Kadın Ofisi kurulması teklifine tepki
HÜDA PAR'dan BM Kadın Ofisi kurulması teklifine tepki
İçeriği Görüntüle

Ermenistan ve Ermeni diasporası ise tehcirin 'soykırım' olduğunu öne sürüyor ve 24 Nisan'ı bu kapsamda anıyor.